آموزشگاه زبان پروین اعتصامی

آموزشگاه زبان انگلیسی پروین اعتصامی با سال ‌ها سابقه در امر آموزش آماده برگزاری کلاس ‌های زبان انگلیسی برای کودکان، دانش آموزان و بزرگسالان است که تمامی این کلاس‌ها در محل مدرسه پروین اعتصامی شعبه یک می‌شوند.

در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با نحوه برگزاری این کلاس ها و جزئیات کامل آموزشی آن می توانید با آموزشگاه تماس حاصل کنید تا همکاران ما در اسرع وقت طرح کاری موسسه را به صورت مکتوب برای شما ارسال کنند.

 

آموزشگاه زبان پروین اعتصامی

اهداف مهم آموزشگاه زبان پروین اعتصامی

اهداف اصلی آموزشگاه زبان انگلیسی پروین اعتصامی از برگزاری کلاس های زبان انگلیسی، تقویت مهارت‌ های مختلف زبانی است، به طوری که با برنامه ریزی مدون و به کارگیری منابع به روز و استراتژی های نوین آموزشی زبان آموزان بتوانند پس از طی دوره به سطح مطلوب مورد نظر برسند.

مجموعه ما علاوه بر تمرکز بر مهارت‌ های اصلی زبان انگلیسی، زبان آموزان را برای شرکت در آزمون‌های بین المللی دانشگاه کمبریج مثلCAE ، FCE، PET،  KETو CPE همچنین دوره‌ های IELTS و TOEFL آماده می کنند.

 

آموزشگاه زبان پروین اعتصامی

 

آزمون تعیین سطح

آزمون تعیین سطح آموزشگاه زبان انگلیسی پروین اعتصامی برای تمامی زبان آموزان به صورت کاملا رایگان در زمان اعلامی برگزار می‌شود؛ در این آزمون، 12 مولفه زبانی مورد ارزیابی و بررسی قرار خواهند گرفت که گزارش آن ظرف مدت 24 ساعت به صورت مکتوب ارائه خواهد شد.

این آزمون که به صورت شفاهی و مکتوب برگزار می‌شود که شامل یک مصاحبه جامع بر اساس سطح زبانی متقاضیان است که بین 10 تا 20 دقیقه این آزمون زمان می برد.

 

آموزشگاه زبان پروین اعتصامی

 

متد تدریس

متد آموزشی ما روشی تلفیقی بوده که از ترکیب 2 متد اصلی Communicative Language Teaching و متد Task-Based Language Teaching  بدست آمده است. در این متد تلفیقی، تمرکز اصلی آموزش زبان بر روی آماده سازی زبان آموزان جهت برقراری ارتباط در زبان دوم است و تا آن ها بتوانند روان و صحیح آن چه در ذهن خود دارند را مانند زبان مادری خود بنویسند یا بیان کنند.

 

آموزشگاه زبان پروین اعتصامی

 

منابع آموزشی

منابع اصلی مورد استفاده در آموزشگاه زبان انگلیسی پروین اعتصامی برای کودکان 6 – 3 سالLittle Pockets، برای کودکان 7 – 6 سال First Friends، برای 8 سال به بالا Family & Friends و برای بزرگسالان American English File هستند که از به روزترین و کار آمدترین سری کتاب های آموزش زبان  انگلیسی در سراسر دنیا محسوب می‌شوند.

 

 

آموزشگاه زبان پروین اعتصامی

مدرسان

تمامی اساتید آموزشگاه زبان انگلیسی پروین اعتصامی جهت تدریس کلاس ‌های آموزشی بررسی شده تا بهترین ها همراه ما باشند. این اساتید دارای حداقل مدرک کارشناسی در گرایش‌های زبان انگلیسی و سابقه تدریس در بهترین آموزشگاه های کرج هستند که همگی از لحاظ شخصیتی و توانایی بررسی می شوند.

آن ها برای استخدام شدن در مجوعه ما در کلاس ‌های روانشناسی کودک و نوجوان زیر نظر مجرب‌ترین روانشناسان شرکت می کنند که این امر موجب کنترل بهتر کلاس ها و ارتباط موثر با زبان آموزان می شود. تمامی اساتید آموزشگاه حداقل 2 سال در آموزشگاه زبان انگلیسی پروین اعتصامی تدریس داشته‌اند و توانسته‌اند در بازدید های علمی سختگیرانه مجموعه از کلاس هایشان، نظر مطلوب اعضای هیئت علمی را کسب کنند.

 

 

آموزشگاه زبان پروین اعتصامی

سیستم سنجش، ارزیابی و گزارش دهی

آزمون های ترمیک

پایان هر ترم، آزمون جامع کتبی و شفاهی از زبان آموازان گرفته می شود و سپس بر اساس اصول ارزیابی گزارش دقیق و مفصل از میزان یادگیری بخش های مختلف زبانی به اولیا و زبان آموزان ارائه می شود تا تراز دقیقی از وضیت خود در طول ترم داشته باشند.

ارزیابی پایان سطح

در انتهای هر سطح (کتاب)، آزمونی از تمامی مطالب کتاب زبان آموزان به عمل آمده که شامل آزمون کتبی و شفاهی است.

 

 

آموزشگاه زبان پروین اعتصامی

گزارش به اولیا

پس از پایان هر ترم آموزشی، گزارشی کامل از وضعیت و پیشرفت علمی زبان آموزان به صورت انفرادی و جمعی در قالب نمودار به اولیا و زبان آموزان ارائه خواهد شد.

زمان برگزاری کلاس ها

کلیه کلاس های آموزشگاه زبان انگلیسی پروین اعتصامی در زمان‌ های بعد از ظهر در دبستان پروین اعتصامی برگزار می شود برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

طح (کتاب)، آزمونی از تمامی مطالب کتاب زبان آموزان به عمل آمده که شامل آزمون کتبی و شفاهی است.